Weltherrschaft Part 1 – von Hochdahl raus in die Welt

  • -

Weltherrschaft Part 1 – von Hochdahl raus in die Welt

Weltherrschaft Part 1

– von Hochdahl raus in die Welt

Positivity - Shake your money maker & get wild

 

Weltherrschaft Part 1 - von Hochdahl raus in die Welt

Share

  • 0

Top Seriös 24 – Dokumentation live

SM Studio Zofenzimmer mit the Big P.I.M.P., Prince & Co

[flv]http://donfunk.net/video/flv/df_snoopprince_smstudio_000.flv[/flv]

Share

  • -
Prince Rogers Nelson "Free" 1999

Prince, Free, Song from „1999“

Category : MusicClips

„Free“

Don’t sleep ‚til the sunrise, listen 2 the falling rain
Don’t worry ‚bout tomorrow, don’t worry ‚bout your pain
Don’t cry unless you’re happy, don’t smile unless you’re blue
Never let that lonely monster take control of U

Be glad that U r free
Free 2 change your mind
Free 2 go most anywhere, anytime
Be glad that U r free
There’s many a man who’s not
Be glad 4 what U had baby, what you’ve got
Be glad 4 what you’ve got

I know (my?) heart is beating, my drummer tells me so
If U take your life 4 granted, your beating heart will go
So don’t sleep until you’re guilty, ‚cuz sinners all r we
There’s others doing far worse than us, so be glad that U r free

Be glad that U r free
Free 2 change your mind
Free 2 go most anywhere, anytime
Be glad that U r free
There’s many a man who’s not
Be glad 4 what U had baby, what you’ve got
Be glad 4 what you’ve got

Soldiers are a marching, they’re writing brand new laws
Will we all fight together 4 the most important cause?
Will we all fight 4 the right 2 be free?
Free (Be glad that U r free)
Free 2 change my mind (Free 2 change your mind)
Free 2 go most anywhere, anytime (Free 2 go most anywhere,anytime)
I’m just glad, I’m just glad I’m free, yeah (Be glad that U r free)
There’s many a man who’s not (There’s many a man who’s not)
Glad 4 what I had baby, (Be glad 4 what U had and)
Glad 4 what I got, oh yeah (for what you’ve got)
Oh I’m just glad, I’m just glad I’m free,yeah (Be glad that U r free)
Free 2 change my mind (Free 2 change your mind)
Free 2 go most anywhere, anytime (Free 2 go most anywhere,anytime)
(Be glad that U r free)
(There’s many a man who’s not)
I’m so… (Be glad 4 what U had and for)
(what you’ve got)
 

 

Share

  • -
Prince - Sometimes it snows in April

Sometimes it snows in April, Prince

Sometimes It Snows in April, Prince

 


Am 24. April 2016 schneit es im Westerwald (3 Tage nach Prince’s Ablebern)

Songtext, Lyrics: Prince, Sometimes it snows in April

Tracy died soon after a long fought civil war,
just after I’d wiped away his last tear
I guess he’s better off than he was before,
A whole lot better off than the fools he left here
I used 2 cry 4 Tracy because he was my only friend
Those kind of cars don’t pass u every day
I used 2 cry 4 Tracy because I wanted to see him again,
But sometimes sometimes life ain’t always the way…

 

Sometimes it snows in April
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
and all good things, they say, never last

Springtime was always my favorite time of year,
A time 4 lovers holding hands in the rain
Now springtime only reminds me of Tracy’s tears
Always cry 4 love, never cry 4 pain
He used 2 say so strong unafraid to die
Unafraid of the death that left me hypnotized
No, staring at his picture I realized
No one could cry the way my Tracy cried

Sometimes it snows in April
Sometimes I feel so bad
Sometimes, sometimes I wish that life was never ending,
And all good things, they say, never last

I often dream of heaven and I know that Tracy’s there
I know that he has found another friend
Maybe he’s found the answer 2 all the April snow
Maybe one day I’ll see my Tracy again

Sometimes it snows in April
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish that life was never ending,
But all good things, they say, never last

All good things they say, never last
And love, it isn’t love until it’s past

Prince live at Webster hall Acoustic set

Prince live at Webster hall Acoustic set

Once again – Prince live at Webster hall Acoustic set

 

Solo guitar set
Cream
I Could Never Take the Place of Your Man
Sweet Thing
(Chaka Khan cover)
Proud Mary
(Creedence Clearwater Revival cover)
Sometimes It Snows in April

Share

  • 0

Get wild Barbie, Prince, MoneyMaker Remix, Lyrics, inofficial Pink Pimp TV clip

[flv]http://donfunk.net/video/flv/df_barbie_tatoo_getwild_001m_mq_3m.flv[/flv]

Powered Pink Pimp TV & PIMP HEADQUARTER
 

Get wild! Ah!
Get wild! Ooh, ooh, baby!
Get wild! {x4}

When U’re sick of that 9 2 5
And U’re ready 2 come alive
When U look both high and low
And U can’t find a trumpet that blows

Come on baby (Aw shucks!), where the good times never die
Come on baby (Aw shucks!), where the damsels good and fly
Come on baby, U can shake your funky monkey ‚til it cry
Polyvinyl acetate will keep your monkey high
If U wanna get real freaky, now’s the time 2 try (Come on y’all)

CHORUS:
Get wild! – Everybody up in the place
Get wild! – It don’t matter what sex or race
Get wild! – All U nasty girls and boys
If U wanna get wild, say yeah (Yeah!) – Make some noise!

When U want 2 get in the groove
But the music don’t make U move
Hip the DJ 2 a new CD
Anything by the N.P.G.

Come on baby (Aw shucks!), where the good times never die
Come on baby (Aw shucks!), where the damsels good and fly
Come on baby, U can shake your funky monkey ‚til it cry
Polyvinyl acetate will keep your monkey high
If U wanna get real freaky, now’s the time 2 try (Come on y’all)

CHORUS

Get wild!
Like U know U need 2
Pick a funky outfit short and see through
Versace got it going on in the gold mesh
Why don’t U try it on 2 night when U get dressed?
Get Wild’s the only aroma that my nose will see (Get wild!)
Why don’t U spray a little where U think I’m gonna be?
And U know, U know what shoes 2 wear
The ones so high U’re scared

Ououo, peligro que aqui yo vengo! {Oh oh, danger 4 here I come!}
(Get wild!)

When U can’t find the G 2 your GO
Even charged, your battery’s low
When the smoke’s 2 thick 2 blow
There’s a brand new high we know

Come on baby (Aw shucks!), where the good times never die
Come on baby (Aw shucks!), where the damsels good and fly
Come on baby, U can shake your funky monkey ‚til it cry
Polyvinyl acetate will keep your monkey high
If U wanna get real freaky, now’s the time 2 try (Come on y’all)

Get wild! – Everybody up in the place, yes
Get wild! – It don’t matter what sex or race
Get wild! – All U nasty girls and boys (Get wild!)
If U wanna get wild, say yeah (Yeah!) – Make some noise!

Get wild! (Shake it!)
Shake your money maker
Get wild! (Shake it!)
Shake your money maker
Get wild! (Shake it!) (Shake it!)
Shake your money maker
Get wild!

(Get, get …)
Come on, get wild!

Share

  • 0

Yo side of this bed … (very inofficial remix)

[flv]http://donfunk.net/video/flv/df_thisbed_000_mq_5m.flv[/flv]

Yo side of this bed
Remix of DonFunk with Trey Songz & Alicia Keys missing the other one in bed, but got the drum computer and the guitar of Prince 😉

Share

  • 0

Bad Dance, Batdance, Keep Busting, work on, Prince, Lyrics

Funky Prince  at work, behind the keyboard of course …

Oh, I got a live one here!“Get the funk up!
BATMAN
Get the funk up!

BATMAN
Get the funk up!
„Go, go, go with a smile!“
BATDANCE
Do it
Keep bustin‘

[„do it“ repeated in the background]
I’ve seen the future and it will be
I’ve seen the future and it will be
BATMAN, BATMAN
I’ve seen the future and it will be
BATMAN (house, do it, house)
„And where, and where, is the Batman?“

Do it, do it
let’s do it, let’s do it
Do it, do it, do it, do it

„Stop the press“
„Stop the press, who is that?“
„Vicky Vale“, „Vicky Vale“
„I like“
Batman, Batman, Batman
„Oh – that’s nice“
„Hi, Bruce Wayne“
„I’ve tried to avoid all this, but I can’t“
„I just gotta know… are we gonna try 2 love each other?“
„Stop the press – who is that?“
„Vicky Vale“
„She’s great, isn’t she?“

Ooh yeah, ooh yeah
I wanna bust that body
Ooh yeah, ooh yeah
I wanna bust that body right
„I’d like 2“
Ooh yeah, ooh yeah
„But he’s out there right now“
I wanna bust that body
Ooh yeah, ooh yeah 2 night

„Well, miss Vale“
„Ever dance with the devil in the pale moon light?“
„I always ask that of all my prey“
„I just like the sound of it“
(screams)

„I’ve got 2 go 2 work“
Batman
„I’ve got 2 go 2 work“
Batman
If a man is considered guilty
Work!
4 what goes on in his mind
Work!
Then gimme the electric chair
Work!
4 all my future crimes-oh
Work!
Electric chair

Hey Ducky, let me stick the 7-inch
In the computer
HA, HA, HA
Hey, we got the power
Oh, we got the soul
Hey, we got to sho’nuff get off
2 make the devil go, go

„This town needs an enema!“

„I’m gonna kill U“
Power
„I’m not gonna kill U“
Soul
„I’m gonna kill U“
Power
„I’m not gonna kill U“
Soul
Let’s do it
„I’m Batman“
Batman
Don’t stop dancin‘
„I’m Batman“
Batman
Don’t stop dancin‘
Do it, do it, do it, do it
Batman, Batman, Batman
Don’t stop, don’t stop
Let’s do it
Don’t stop dancin‘
Let’s do it, Batman
Let’s do it, Batman
Don’t stop dancin‘
Don’t stop dancin‘
No, damn it! Turn the music back up!
You son of a bitch!

„Have you ever heard of the healing power of laughter?“

Who’s gonna stop 200 balloons?
Nobody!
Batman

Share

  • 0

Partyman, Batman, video, lyrics, Prince

„Gentlemen, let’s broaden our minds!
Lawrence…“

(oh, yeah)

All hail – the new king in town
Young and old, gather ‚round (yeah)
Black and white, red and green (funky)
The funkiest man U’ve ever seen

Tell U what his name is
Partyman, partyman
Rock a party like nobody can
Rules and regulations – no place in his nation
Partyman, partyman

Party people – say it now: YEAH, YEAH, YEAH, YEAH!
Somebody holler if U wanna party

„Ladies and gentlemen, no pictures, please!“

Get it up, oh yeah
Partyman, partyman
Get it up, get it up

„Ooh, I love purple“

I rock the party, I rock the house
I rock the whole world, north, east and south
In the west – 17 horns blowin‘

Partyman, partyman
(Lose me now boy)
Get it up
All hail the new king in town

Ain’t nothin‘ but a muffin
We gotta lotta butter 2 go
(Y’say aye, an‘ I like ya ‚way, but don’t come now)
And if it break when it bend
U better not put it in – uh

Giddy up
(Ride ‚em boy)
Partyman, partyman
Partyman
Partyman, partyman

Young and old, gather ‚round
Everybody hail the new king in town

Share

  • 0

Prince, Tell Me How U Want 2 B Done, Lyrics

Tell me how u want 2 b done?

Baby, how u want 2, how u want 2 b done?
Just say the word and we can start from number one
And go the distance, baby, until you tell me to stop
I’d lose myself inside you till you get all I got
Talk to me, baby, tell me how u want 2 b done?
(Ooh)

How u want 2 b done?

Shall I go in a circle like the merry-go-round
That you and your girlfriends used to ride all up and down?
Talk to me, baby, tell me how u want 2 be done?
(How u want 2 b done?)

Shall I write the alphabet?
(A B C D E F G)
Or shall I just write my name?
You tell me, you’re the ruler in this telephone game
I could be a slave when it comes down yo you
(Slave)

I’ll do any and everything you want me to do
You know why?
(Why?)
‚Cuz I want you to have fun
So how u want 2 b done?
(Yeah, baby, yeah, how u want 2 be done?)

Baby, how u want 2, how u want 2 b done?
Just say the word and we could start from number one
And go the distance, baby, till you tell me to stop
I’d lose myself inside you till you get all I got
Talk to me, baby, tell me how u want 2 b done?
(Yeah, yeah, yeah)

I want you to imagine you’re making angels, angels in the snow
And kiss a hundred revolutions nice and slow
Then I see you on the beat do a def striptease
No, no, leave the Chanel around your neck, please, baby, please

Now do something I’ve never seen before
(How u want 2 b done?)
Crawl over to me on your stomach, more, baby, more
Now pull me down on top of you and grind really fast
(Tell me how u want 2 b done?)

Take both hands with all your might and squeeze my, yeah
Roll me over until you’re back on top
Then I want you to kiss me until I make you stop
That’s how, that’s how I want to be done
(Tell me how u want 2 b done?)

How u want 2 b done?

Baby, how u want 2, how u want 2 b done?
Just say the word and we can start from number one
And go the distance, baby, until you tell me to stop
I’d lose myself inside you till you get all I got
Talk to me, baby, tell me how u want 2 b done?
(Ooh)

Baby, baby, baby, how u want 2, how u want 2 b done?
Just say the word and we can start from number one
And go the distance, baby, till you tell me to stop

Share

  • 0

Prince, Superfunkycalifragisexy, lyrics

Ha, ha, ha, ha, ha, …!
Ow!

If your body needs water, keep dancin?
Cuz U oughta keep the blood flowin? down 2 your feet
Brother Maurice?ll be ?round in a minute
With a bucket filled in it – squirrel meat
The blood real good if U drink it real fast
But the aftertaste just lasts and lasts
So if U kiss somebody, U wanna party all night (Alright!)

Superfunkycalifragisexy, oh! Ahh! {x2}

See, if U do 2 much, your skin’ll be sensitive 2 the touch
The first person that touch U, U wanna fuck
U take ?em 2 your crib and U tie ?em 2 a chair
And U make funny faces till they get real scared
Then U turn on the neon, then U play with yourself
Till U turn ?em on

Superfunkycalifragisexy, oh! Ahh! {x2}

This beat is on time
Refined and designed 2 make U do the do
Superfunkycalifragisexy

This chair goes round and round
I feel like a clown cuz I’m stripped down
It’s all fun and games till the very next day
Till, damn, U don’t remember my name
Maybe I’ll see U next Thursday night
Maybe I won’t, but that’s alright
Cuz in my possession there’s a signed confession that says
I was the best U?d ever had
2 bad (Ow!)

This beat is on time
Refined designed 2 make U do the do
Superfunkycalifragisexy, oh! Ahh! {x2}

Baby, keep the blood flowin‘ down 2 your feet
Brother Maurice?ll be ?round in a minute

Superfunkycalifragisexy, uh
Superfunkycalifragisexy

This beat is on time
Refined and designed 2 make U do the do
Superfunkycalifragisexy

In 7 measures, I want somebody 2 scream

Superfunkycalifragisexy

If your body needs water, keep dancin?
Cuz U oughta keep the blood flowin‘ down 2 your feet
Brother Maurice?ll be around in a minute
With a bucket filled in it – squirrel meat
If U can’t beat ‚em, join ‚em
Slammin‘!

This beat is on time
All of the time
So refined
Specially designed 2 make U do the do (2 make U do the do)
Super…

In 7 measures, I… I want somebody 2…

Share

  • 0

Prince bestellt Limousine, 25 Meter lang, Nur?

London (dpa) – Der amerikanische Sänger und Musiker Prince hat sich angeblich eine Limousine bestellt, die ihn beim Hop Farm Music Festival von seiner Garderobe bis zur Hauptbühne bringen sollte. Die Strecke wird in einem Bericht der «Sun» mit kaum 25 Metern angegeben.

Der Boulevardzeitung zufolge hat 53-jährige Star aus den USA vor seinem Erscheinen beim Festival Anweisungen gegeben, dass ihn Bühnenhelfer hinter den Kulissen nicht in die Augen schauen dürften. Feste Vorstellungen habe er auch von der exakten Größe, Ausstattung und Farbe seiner Garderobe gehabt. Zweimal hätte der Raum wieder niedergerissen werden müssen, bevor alles stimmte, heißt es.

Prince war vergangenen Sonntag Headliner des dreitägigen Festivals in der englischen Grafschaft Kent. Für Freitag und Samstag waren unter anderem die Eagles, Bryan Ferry, Morrissey und Lou Reed angesagt.

Bericht in «The Sun»

Share

  • 0

Prince, 1999, Lyrics, Video, 1982

1999, written arranged, composed & performed by Prince in 1982 !

Don’t worry, I won’t hurt U
I only want U 2 have some fun
I was dreamin‘ when I wrote this
Forgive me if it goes astray
But when I woke up this mornin‘
Coulda sworn it was judgment day
The sky was all purple,
there were people runnin‘ everywhere
Tryin‘ 2 run from the destruction,
U know I didn’t even care

‚Cuz they say two thousand zero zero party over,
oops out of time
So tonight I’m gonna party like it’s 1999

I was dreamin‘ when I wrote this
So sue me if I go 2 fast
But life is just a party, and parties weren’t meant 2 last
War is all around us, my mind says prepare 2 fight
So if I gotta die I’m gonna listen 2 my body tonight

Yeah, they say two thousand zero zero party over,
oops out of time
So tonight I’m gonna party like it’s 1999
Yeah

Lemme tell ya somethin‘
If U didn’t come 2 party,
don’t bother knockin‘ on my door
I got a lion in my pocket,
and baby he’s ready 2 roar
Yeah, everybody’s got a bomb,
we could all die any day
But before I’ll let that happen,
I’ll dance my life away

Oh, they say two thousand zero zero party over,
oops out of time
We’re runnin‘ outta time (Tonight I’m gonna)
So tonight we gonna (party like it’s 1999�)
we gonna, oww

Say it 1 more time
Two thousand zero zero party over oops,
out of time
No, no (Tonight I’m gonna)
So tonight we gonna (party like it’s 1999)
we gonna, oww

Alright, it’s 1999
You say it, 1999
1999
1999 don’t stop, don’t stop, say it 1 more time
Two thousand zero zero party over,
oops out of time
Yeah, yeah (Tonight I’m gonna)
So tonight we gonna (party like it’s 1999)
we gonna, oww

Yeah, 1999 (1999)
Don’tcha wanna go (1999)
Don’tcha wanna go (1999)
We could all die any day (1999)
I don’t wanna die,
I’d rather dance my life away (1999)
Listen 2 what I’m tryin‘ 2 say
Everybody, everybody say party
C’mon now, U say party
That’s right, everybody say (Party)
Can’t run from the revelation, no (Party)
Sing it 4 your nation y’all (Party)
Tell me what you’re singin‘, baby say (Party)
Telephone’s a-ringin‘, mama (Party)
C’mon, c’mon, U say (Party)
Everybody, [two times] (Party)
Work it down 2 the ground, say (Party)
(Party)
Come on, take my body, baby (Party)
That’s right, c’mon, sing the song (Party)
(Party)
That’s right (Party)
Got a lion in my pocket mama, say (Party)
Oh, and he’s ready 2 roar (Party)

Mommy, why does everybody have a bomb?
Mommy, why does everybody have a bomb?

Share

  • 0

Prince In The 1980’s, Full Movie, The glory years 2+3

The classic documentary on the Artist when he was at the height of his powers, enjoying international chart success and recognition. A true talent and worthwhile viewing for any music or Prince fan.

Full Movie

From the documentary film „Prince – The Glory Years“
Prince The Glory Years Part 2

Prince The Glory Years Part 3

Share

  • 0

Prince, Open Book, Musik Clip, Lyrics

Information from the PrinceVault states that this track was intended for Martika’s album Martikia’s kitchen and was written by Prince, Levi Seacer Jnr. and Martika.

Lyrics: Prince, Open Book

U said my heart’s just like an open book
But there are lines U’ve never seen
U said that U could tell in a single look
But U never looked in between
Sometimes I wanted 2 keep U, sometimes I wanted your love
But I’ve awakened 2 the reality that sometimes is not enough
Oh, our separate dreams pulled us our separate ways
We were so different from the very start
2 me it was 4ever, 2 U it was just a phase
I’ll give back your name if U give back my heart

CHORUS:
U said U’d take me 2 another world
I said U were only posing
U’d never be able 2 read this girl
So the open book is closing, closing, closing
Closing

Sometimes it felt so natural, sometimes it felt so right
It doesn’t seem fair that U and I ever had a fight … no!
Sometimes I wanted 2 keep U, sometimes I wanted your love
But I’ve awakened 2 the reality that sometimes is not enough
Oh, now your touch is a reminder like the thorns upon a rose
The beauty is mine if I can stand the cut

Share

  • 0

Live, Prince, I could never take the place of your man

Accoustic version, MTV unplugged, Prince

Release date 01/01/1987 – Label : Paisley Park

Share

Share
  • Imprint | Impressum
  • Newsletter
  • Search
  • Videographie DonFunk
  • About DonFunk
  • Copyright Disclaimer
  • Allgemein
  • Die4Controlettis
  • Fun(k)yClips
  • Movie
  • MusicClips
  • 2016
  • 2015
  • 2014